DAKARMANIA #5 [z remitendy]

Kód: DKRM5
Výprodej
Značka: Dakarmania
299 Kč –73 %
dm 05
299 Kč –73 % 79 Kč
Skladem (>5 ks)

Páté číslo unikátního magazínu o historii a současnosti Rally Dakar a cross-country rally. Několik posledních kusů, které byly vystaveny na kamenných prodejnách a vrátily se nám z remitendy.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Upozornění: V případě magazínu DAKARMANIA #5 nám skladem zbývají úplně poslední kusy. Pokud toužíte po stoprocentní "funglovce", můžete si jeden z posledních exemplářů objednat po kliknutí na následující odkaz: DAKARMANIA #5 [poslední kusy]. Pokud Vám jde spíše jen o dobré čtení a stejně s časopisy nezacházíte úplně v rukavičkách, budete jistě spokojeni i s výtiskem z této nabídky, v jejímž rámci nabízíme za velmi zvýhodněnou cenu magazíny, které byly vystaveny na prodejnách a následně se nám vrátily v rámci remitendy. Proto nesou na přední a zadní obálce nevelké stopy po stahovací pásce, jíž byly při přepravě zpět k nám svázány. Jedná se skutečně o pouze minimální poškození, ale je patrné, proto na něj upozorňujeme.

160 stran strhujícího čtení o Rally Dakar a dalších novinkách a zajímavostech ze světa cross-country rally. Atraktivní fotografie, špičkové grafické a technické zpracování.

Z obsahu magazínu DAKARMANIA #5

DAKAR 2022 | Méně ostrých kilometrů, více dun – Při přípravě Rally Dakar 2022 musela pořádající Amaury Sport Organisation přistoupit na řadu kompromisů a ze slibovaného závodění v oblasti Pusté končiny nezbylo téměř nic, přesto se jednalo o ročník, který závodníky bavil. Podrobné ohlédnutí za 44. ročníkem dakarské rally.

HISTORIE | Fortissimo: Perlini na Rally Dakar (1988 – 1994) – Období mezi lety 1988 a 1994 je v historii Rally Dakar ohraničeno dvěma slavnými vítězstvími Karla Lopraise. Ostatní ročníky této éry opanoval v kategorii kamionů tovární tým italského výrobce do té doby prakticky neznámého jména Perlini. Jeho vozy zdobila nejen rychlost, ale také množství neobvyklých a invenčních technických řešení.

HISTORIE | Zapomenutá čtyřkolka – V období oficiálního továrního týmu vzniklo v Kopřivnici několik soutěžních kamionů, které se svými výsledky zapsaly do historie Rally Dakar zlatým písmem. Ve stínu svých úspěšnějších předchůdců i následovníků naopak zůstala jedna dvounápravová Tatra, s níž se do boje o vítězství zpočátku vůbec nepočítalo. Přesto se souhrou okolností za jejím volantem objevil i Karel Loprais.

ROZHOVOR | Milan Engel: Tým je to hlavní, na čem záleží – Na svém kontě má osm startů na Dakaru a v uplynulých letech svými výkony a obětavostí významně pomohl týmu Orion – Moto Racing Group na jeho cestě do širší špičky kategorie motocyklů. Přesto prožil letošní ročník pouštního maratonu poněkud separé. Milan Engel poprvé okusil, jak náročný Dakar je, pokud se na něj motocyklista vydá bez asistence.

ROZHOVOR | Jaroslav Valtr ml.: Snažím se být co nejpreciznější – O jeho debutu na Rally Dakar se před rokem rozhodlo doslova několik desítek hodin před odletem do Saúdské Arábie. O dvanáct měsíců později dostal příležitost po boku Aleše Lopraise, přestože jeden z nejzkušenějších českých dakarských účastníků současnosti spoléhal dlouhé roky téměř výhradně na zahraniční navigátory. Obě velké výzvy zvládl Jaroslav Valtr mladší výtečně a díky svému přístupu, talentu a povaze si rychle buduje velmi zajímavou pozici. Opravdu dobří navigátoři specializující se na crosscountry rally totiž v současnosti patří v českých luzích a hájích víceméně k úzkoprofilovému zboží.

...a mnohem víc!